Grand Canyon & voedselvergiftiging - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Zeb en Anne Hendrickx Hurkens - WaarBenJij.nu Grand Canyon & voedselvergiftiging - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Zeb en Anne Hendrickx Hurkens - WaarBenJij.nu

Grand Canyon & voedselvergiftiging

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Zeb en Anne

14 Maart 2018 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Tijd voor weer een update!
In het vorige reisverslag heb ik al verteld dat de Grand Canyon op het programma stond. We waren 10-3 's avonds uiteten geweest in een steakhouse. Dat was ook erg lekker, maarrrr midden in de nacht werd ik ziek. We zijn 11-3 nog naar de Grand Canyon gereden, maar ik kon nog geen glas water binnenhouden en moest 100x per uur naar de wc. Dat was dus niet zo'n succes... We zijn dus maar teruggereden en hebben een verplichte rustdag in moeten lassen (voor Zeb was het een rustdag, ik ben de hele dag druk geweest met naar de wc rennen). Omdat de volgende dag alweer door moesten, hoopten we heel erg dat het de dag erna weer ging.

Ennn, gelukkig ging het de dag erna weer iets beter. We konden alsnog naar de Grand Canyon! Vol goede moed stapten we in de auto. Wij waren helemaal klaar om mooie foto's te nemen! De Grand Canyon en het weer dachten daar helaas anders over, want het was zo mistig dat we helemaal niks van de Grand Canyon zagen. Had ik beter vandaag ziek kunnen zijn... We hebben nog een hike gemaakt in de hoop onderweg betere uitzichten tegen te komen, maar er was gewoon 0.0 zicht.

Gelukkig moesten wij langs de hele zuidkant met de auto en onderweg klaarde het gelukkig nog wat op. We zijn dan ook nog op ieder mogelijk plekje gestopt om toch nog een paar foto's te maken (stel je voor dat je thuiskomt van een roadtrip Amerika en dan géén foto's van de Grand Canyon kan laten zien...).

Onze eindbestemming van vandaag was Page, dus we moesten nog een eindje doorrijden. Nou wij dachten dus dat de Grand Canyon indrukwekkend was... Tijdens de verdere rit zijn we nog een aantal mínstens zo'n mooie dingen tegengekomen... Waaronder één van de mooiste uitzichten die we ooit gezien hebben en die met geen mogelijkheid over te brengen is met een foto (maar natuurlijk hebben we er toch 100 gemaakt in de hoop jullie een idee te geven).

• 14 Maart 2018 - 08:25

Mams:

Blij Anne dat je zo vlug weer beter was en weer verder kon genieten.
    De foto's geven weer wat voor een natuurschoon daar is en zooo uitgestrekt.
    Je ziet natuur en verder niemand. Blik op oneindig.
    Foto's zeggen genoeg alleen jullie zien t visueel en proeven en ruiken en nemen de sfeer op.
    Geweldig toch. Ga zo verder. En Anne fijn dat je goede wandelschoenen hebt toch?